Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

All about PC (οτι έχει να κάνει με pc)

Γειά σας!Η σελίδα αυτή δημιουργήθηκε με σκοπό να μοιραστώ μαζί σας κάποια πραγματάκια που αφορούν τους H/Y.καθημερινά θα ανεβάζω οδηγούς(tutorials) για το πως θα εγκαταστήσετε μια εφαρμογή,λύσεις σε περίπτωση τυχών προβλημάτων και πολλά άλλα που θα τα δείτε στην πορεία.

Η ιδέα 
  Οι H/Y πάντα ήταν το hobby μου,παρακολουθούσα και παρακολουθώ την εξέλιξη τους.Πάντοτε μου άρεσε να ασχολούμαι και να επιλύω πρόβλημα που μου παρουσιάζονταν ανα καιρούς,όχι μόνο στον προσωπικό μου H/Y άλλα σε φίλων και γνωστών.Ποτέ μου δεν δέχθηκα λεφτά ούτε πρόκειται να δεχθώ.


Σκοπός Δημιουργίας 
 Δυστυχώς λόγο έλλειψής χρόνου,πολλοί από εμάς δεν μπορούν να σπαταλήσουν χρόνο ή ακόμα δεν έχουν τις γνώσεις να περάσουν μια εφαρμογή,να κάνουν format και πολλά άλλα θέματα που προκύπτουν από την χρήση H/Y.Έτσι θέλοντας ή μη ζητούν βοήθεια από κάποιον επαγγελματία δίνοντας λεφτά.καταλαβαίνω μερικοί δεν έχουν οικονομικό πρόβλημα αλλά κακά τα ψέμματα περνάμε δύσκολους καιρούς,είναι κρίμα λοιπόν να σπαταλάμε λεφτά για προβλήματα  τα οποία  θα μπορούσε να σας βοηθήσει κάποιος  γνωστός ή φίλος δίχως οικονομικό αντάλλαγμα.
Παρατήρησα επίσης πως δεν υπάρχει ενα site-blog Ελληνικό στο οποίο να υπάρχουν οδηγοί εγκατάστασης(tutorials) πάρα μόνο σκόρπια άρθρα από εδώ και εκεί.κάποιος που γνωρίζει αγγλικά δεν θα έχει θέμα καθώς υπάρχουν πολλά βίντεο στο yt αλλά και άρθρα τα οποία σε βοηθάνε να βγάλεις μια άκρη.Αν όμως δεν γνωρίζεις αγγλικά υπάρχει πρόβλημα.

Πειρατεία-Αυθεντικό Λογισμικό

Είμαι υπέρ της πειρατείας,μιας και οι τίμες είναι απρόσιτες για τους περισσότερους,βέβαια όποιος εκεί την οικονομική δυνατότητα καλό θα ήταν να στηρίξει τους δημιουργούς για την προσπάθεια τους.



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

εδώ μπορείτε να αφήσετε τα σχόλια σας....